Mai cigánysztorim
A kollégámmal sétáltam délben az utcán,amikor egy kereszteződésben majdnem elütött két kancigány. Itt jegyzem meg: Nekünk volt elsőbbségünk. Azonnal elkezdtek ordibálni, hogy , idézem: Szopd le a faszom ,te is meg te is. Hát köszönöm szépen. Nagyon kedvesek vagytok, de ha elütöttök, akkor ,honnan a görbe faszomból keressem meg nektek a segélyre valót?
Igen, gyáva vagyok a kollégámmal együtt, mert nem szóltunk vissza nekik egy szót sem, tudniillik nem vagyunk golyóállóak, a penge a mi bőrünkön is áthatol és nem szeretnénk évekig biróságra járni rasszizmus vádjával.
Várom cigányfajvédők hozzászólását.
2008. április 3., csütörtök @ 4:44 du.
Ezer éve a frankok ugyanúgy lenéztek minket, mint mi manapság a cigányokat, aztán jött Szent István, és az ő nyomán néhány évszázad alatt felemelkedtünk valameddig. Ne felejtsük el, hogy a cigányságnak soha nem volt István királya, aki kiragadhatta volna őket ebből a feneketlen mocsárból. Így aztán a fikázás helyett inkább örüljünk, hogy mi többre vittük, mint ők… Egyébként nem beszólni akarok, mert mind igaz, amit írtál, de azt látni kell, hogy ez nem csak az ő hibájuk, hanem a miénk is, akik csak jogokat adunk nekik, de nem tanítjuk meg őket, hogyan használják helyesen ezeket a jogokat…
2008. április 4., péntek @ 8:49 de.
Dehogy szóltál be! Örülök, hogy hozzászóltál a blogomhoz!
Akkor áruld már el azt légy olyan kedves, hogy a Magyarországon élő tótokkal, rácokkal, egyéb nemzetekkel miért nincs probléma? Miért van az , hogy az elmúlt hetekben csak cigányok által elkövetett bűncselekményekről hallani? (tanárverés, orvosverés stb..)
Talán csak nem azért, mert a belterjesség miatt egyszerűen a cigányság 80 % -ának 80 alatti az IQ ja, ami enyhén szellemi fogyatékos embert takar?
Milliárdokat ölnek integrációs programokba. Nem csak Itt hanem Európa számos más országában is, többek között a nálunk jóval gazdagabb Finnországban is. Az eredmény mindenhol NULLA!
A cigányság annyira eltérő kultúra az európai kultúrához képest, hogy együtt nem fog működni soha a kettő. Az egyetlen megoldás a születésszabályozás, a törvények szigorítása és a szigorított törvények kíméletlen betartatása.
Mellékesen jegyzem meg , hogy a cigányok őshazájukban Indiában is a legalsóbb kaszthoz tartoztak onnan is elüldözték őket és azóta a több ezer év alatt sehol sem tudtak beintegrálódni. Úgy gondolod, hogy mindenhol a “gazdanép” volt a hibás?
Mielőtt rasszistának tartanál elárulom, vannak cigány ismerőseim, jártam már a házukban, ettem az ételükből, ittam az italukból különbül, tisztábban élnek mint a magyarok nagy része és van 3 (és nem 10) gyerekük. semmi bajom velük.
De a többi 99% -al kezdeni kell valamit, addig amíg nagy baj nem lesz.
Van egy szint ami után a dolgozó magyarok már nem tudnak eltartani olyan degenerált cigányokat, akiket az anyjuk méhében rugdosnak össze, hogy utánuk az emelt szociális járulékot felvegyék.
lenne még mit írnom,de azt hiszem egyelőre ennyi elég.
Köszönöm, hogy elolvastál:
Jailhouse
2008. április 4., péntek @ 7:55 du.
Szia!
Valóban az ő hibájuk is, de ez olyan, mint a kóbor kutya: ha sokszor kiverik meg elnáspéngolják és éheztetik meg megrugdossák, akkor már soha nem fog - és nem is akar - bízni senkiben. Ez itt a probléma, a megkülönböztetés és ócsárlás benne van a kollektív “nemzeti” emlékezetükben, és ezt nehéz megváltoztatni. Amúgy meg nemcsak romák vernek tanárokat, de érdekes módon csak ezeket kapják fel… ebből lehet hírt csinálni, hogy lehessen kit gyűlölni… (amúgy az oviban az első “szerelmem” cigus volt:-P azóta már fejlődtem…
Nálunk van egy fogyatékos suli egyébként, és az odajárók kb. 70 %-a cigány, és ennek a 70 százaléknak a 80 százaléka (az eredeti közel 56 százaléka, bár matekból hülye vagyok) nem azért jár oda, mert fogyi, hanem mert cigány. És ha megnézzük, a gimnáziumunkban összesen 3 db roma tanuló van, ami jelent valamit. Kiskoromban (kb. 5 évesen) egy csomószor gondoltam arra, hogy lehetne csinálni egy “Cigányországot”, és akkor minden tök jó lenne… De aztán rájöttem, hogy ezt nehezen lehet. Itt van ez a kis pöcs román gyerek, aki Pesten késelgetett pár hónapja, és mindenhonnan megszökik, na őt nem lehetne beterelni egy cigányországba. A hozzá hasonlókat én is szívesen orrba nyomnám néha, de ahogy említetted, vannak rendes romák is, akikre meg rányomják a bélyegüket az ilyen kis lófaszjancsik, és a nyomcsi alkesz analfabéta dzsipszik miatt minden romát egyformán mocsoknak titulálnak. Nincs igazuk
Egyébként jó a blogod
Andi, alias “hadnagy”
Ui.: tótok, rácok… jó kérdés. Más a mentalitásuk (nekem személy szerint a tótok nagy kedvenceim).
2008. április 8., kedd @ 10:50 de.
Szia!
A megkülönböztetés nem alaptalanul van bennünk. A darazsat sem “diszkriminálod” addig, amíg meg nem csíp.
A hétvégén egy távoli ismerősöm mesélte, hogy egy barátját egy késő esti vonaton (egyedül volt a kocsiban) megtámadta 3 kancigány. Kést szorítottak a nyakához, elvették a mobilját, a pénzét az óráját. Csoda , hogy nem ölték meg! Na azóta a srác meg van zakkanva, pszichésen összetört nem mozdul ki otthonról. feljelentést nem tehet, mert fél, meg amúgy is az ő szava áll szemben 3 “ember” szavával.
Szerinted az ő megkülönböztetése ezek után alaptalan ?
A tanárveréseknek a 100% -át cigányok követik el. Hidd el a fajvédőknek, a médiának, kormánynak irtózatosan kapóra jönne egy olyan eset, ahol magyar diák veri a tanárát, tehát ha lenne ilyen, erről biztosan hallottunk volna. De szerintem ilyen egyhamar nem lesz.
A magyar emberek - még azok is a kik a legrosszabb körülmények között nőnek fel- rendelkeznek egy bizonyos minimum normával, míg a cigányokról ez nem mondható el.
Már az óvodában elkezdődnek a bajok, hiszen egy cigánygyerek mit lát otthon:
Ha kell a testvérétől valami, akkor erőszakkal elveszi és megveri.
A bratyó a szemük láttára megdugja anyukát.
WC nincs, a szarószobába, vagy az udvarra járunk kakilni (gondolkoztál már azon, hogy a cigányok miért tartanak kutyát? )
stb..
Na ha ez a gyerek elkerül az óvodába, akkor szerinted kérni fogja a magyar gyerek játékát, szerinted nem fogjale taperolni az óvó nénit, szerinted a wc-n fogja végezni a dolgát?
Ugye még véletlenül sem tetvesen,mosdatlanul, koszosan fog óvodába menni?
Szóval már itt kezdődnek a bajok.
Most , mikor az emberek nagy része az elkúrt “kormányzás” miatt a túlélésért küzd, egyszerűen szemét dolog az összes pénzt a cigányokba tömni.
Üdv: Jail.
Ui: Hát én a tótokat sem igazán szeretem, azert ne feledjük, h ellopták a felvidéket.
2008. április 8., kedd @ 2:41 du.
A felvidéket mi loptuk el Szvatopluktól… jogos tulajdonuk! (egyébként a trianoni béke miatti harc meg a hungarista felvonulások teljesen értelmetlenek szerintem, ezért felesleges viszályt szítani, meg hülyét tudnék kapni attól, mikor egy osztálytársam hungarista pólóban jön suliba, jujj…) Nálunk általánosban már volt olyan, hogy valaki nekiment a tanárnak, és nem volt cigány, dehát ez kis város, ahol élek, ide nem jön le a tévé… Az egyetlen eset, mikor a TV2 itt forgatott, az az volt, amikor nyolcadikban az egyik osztálytársamat megölte a nővére volt barátja (aki mellesleg román volt, akiket addig se szerettem, azóta meg egyenesen gyűlölök, persze nem rasszistaként, nyilván nem minden román ilyen állat, és a magyarok sem szentek). De az énekórai tanáridegelés Pesten, hát szerintem ők sem voltak cigányok, és bár nem is verekedtek, azért a sértő szó sokszor rosszabb, mint a verés, mert a verés fáj, a lelki terror meg megalázó. Meg láttam már olyat, hogy egy nénitől ellopta a táskáját egy cigány, aki biciklin ült, így lehetetlenség volt elkapni, az volt az első, hogy rendőrségen jártam (mint tanú). És olyan is volt itt, hogy két cigány összeverekedett, és egy nagyon jó rendőrnő ismerősöm ment ki közéjük, hogy szétválassza őket, és három hónapos terhesen leállt velük verekedni, akár el is vetélhetett volna. Azonban még így is azt mondom, hogy ez nem egyéni hiba, hanem szocializációs, de a nevelést a családban kellene elkezdeni. Igen, végülis igazad van. De ha van egy olyan roma ismerősöd, aki tisztességesen dolgozik, iskoláztatja a gyerekét, és nem úgy megy haza minden este a kocsmából, hogy kifelé akarja nyitni a befelé nyíló ajtót, akkor már nem általánosíthatsz.
Szia!
Andi
ui.: a legjobb haverom tót… és soha eszembe sem jut azért bántani, mert annak született. Ami majdnem száz éve történt, arról ő már nem tehet.
2008. április 8., kedd @ 3:15 du.
Szerintem egy bizonyos arányszám fölött már általánosítani kell.
Tudod a Te gondolatmeneted alapján az ebola nem halálos a maga 90 % -os halálozási arányával,mert néha valakinek szerencséje van és túléli.
Valóban magyarok is követnek el bűncselekményeket,akárcsak más nációk is,de szerintem kijelenthető, hogy ma Magyarországon létezik az a jelenség, hogy cigánybűnözés, ami ellen tenni kell valamit.
Gondolj csak bele, a börtönben a cigányok aránya 60% , a teljes népességben maximum 10 % . Kicsit felül vannak reprezentálva nem?
Trianonhoz: Osztom azt a vélekedést, hogy :
“A világ történelem legnagyobb szégyene, igazságtalansága és kegyetlensége Trianon!”
Szvatoplukos példád ott sántít, hogy a felvidék 1000 évig Magyarország része volt, ahol békében éltek a különböző nációk.
Ilyen alapon adjuk oda Jász-Nagykun-Szolnok megyét a jászoknak, meg a kunoknak?
Magyarországon az elmúlt 50 évben hihetetlen módon elnyomták az EGÉSZSÉGES nemzeti öntudatot. Volt szerencsém az U.S.A -ban járni és láttam, hogy gyakorlatilag az összes házon kinn lobog az amerikai zászló.
Itt el tudsz -e képzelni hasonlót ?
Az osztálytársad meg inkább hungarista pólóban menjen ,minthogy tanárt verjen, drogozzon stb…
2008. április 8., kedd @ 4:02 du.
Magyarország még gondolatban sem létezett, mikor Szvatopluk Felvidéken uralkodott, a kunokat meg nem leigáztuk, hogy vissza kellene adnunk nekik, hanem IV. Béla telepítette be őket. Igen, valóban szégyentelen volt, de emiatt már kár csinálni a cirkuszt, csak még jobban szétesik Magyarország (nem mintha bármikor is egyben lett volna az utolsó évtizedekben). Ha valakinek nemzeti öntudata van, akkor az legyen a szívében és ne a háza falán…
2008. április 8., kedd @ 4:17 du.
Tehát Szvatopluk MORVA fejedelemről beszélünk ugye? Érdekes módon a szlovákok csak az elmúlt 4-5 évben próbálják magukat Szvatopluktól eredeztetni.
Persze nem kell a cirkuszt csinálni, de azért ne hagyjuk már magunkat. Ne feledjük, hogy a magyar nép olyan idegen itt Európában,mint az ufók. Idegen a nyelvünk, a kultúránk. És körbe vagyunk véve olyan országokkal, akik ha lehetőségük lenne rá azonnal lerohannának (emlékezzünk Slota tankos kijelentésére), úgyhogy ne hagyjuk magunkat,mert a gyengéket legyőzik, aki pedig erősnek néz ki (nem biztos, hogy erős is), abba nem mernek belekötni.
Mostanában elszaporodtak külföldön a magyarverések, csak nem azért mert egyszerűen látják, hogy mennyire idióta, gyenge töketlen kormányunk és külpolitikánk van? A jóval nemzetibb és erősebb FIDESZ kormány idején nem nagyon merték sehol sem a magyarokat bántani…
2008. április 8., kedd @ 6:49 du.
Lehet, de a Fidesz meg a nyugdíjasokat ajnározta, akik oké, megérdemlik, mert végigdolgozták az életüket (de sokan csak végigcsalják), de azért ügyes fogás azoknak kampányolni, akik sokan vannak, a többieket meg leszarni… De a napi politikát hagyjuk, már elegem van belőle, hogy a csapból is a Fidesz-MSZP vita folyik. És hogy a szlovákok mit gondolnak magukról mostanság, és mit gondoltak régen, nem igazán érdekel, mert mi már az általános suliban így tanultuk, talán a rendszerváltás óta már nem hamisítják meg a történelmet. A herderi jóslat szerint már rég el kellett volna tűnnünk, és azt, hogy fennmaradtunk, szerintem elsősorban nem a kis zászlócskáinknak köszönhetjük, hanem a nyelvünknek, ami kétségtelenül a világ egyik legnehezebb, de legszebb és legkifejezőbb nyelve, teljesen idegen itt, a szláv népek közt. Jól mondod, ami erősnek néz ki, nem biztos, hogy az is! Mátyástól sem azért féltek a törökök, mert olyan erős volt, hanem mert rengeteget költött a látszatra.
A gondolkodásom nem pont olyan, mint amilyennek az ebola-hasonlattal írtad le, de talán olyan, mint egy lánynak, ami nem meglepő, mivel az vagyok, viszont azt kell mondanom, hogy akkor sem általánosíthatunk! Mert gondolj bele, hogy az a cigány, akinek “ettél az ételéből” meg “ittál az italából” mit érezhet akkor, amikor azt hallja a szádból, hogy minden cigó egyformán mocsadék? Lehet, hogy az a baj, hogy Te túl racionális vagy, én meg túl emocionális, de én nem gyűlölök - nem gyűlölhetek! - senkit sem, mert tudom jól, milyen közutálat tárgyának lenni, és ettől szeretnék megkímélni mindenkit. Gyűlöletre gyűlölettel felelni, ez a legrosszabb, amit az ember tehet, bár rövidtávon kétségtelenül praktikus.
Mikor hegedültem és zongoráztam még anno, utáltak a szomszédaim (pedig jól játszottam, elhiheted). Most gitározok, de már nem utálnak. Mikor a szüleim szétmentek, anyám rajtam töltötte ki minden baját. Mikor besokalltam, én is másokon töltöttem ki a bajomat, ami meg másoknak nem tetszett. Mikor össze akartam békíteni két embert, utána mindenki az én fejemet szarta. És most, hogy a Rendőrtisztire akarok menni, kiutál a családom. Ami a legfájdalmasabb az egészben, hogy a legnagyobb rúgásokat anyámtól kapom, mert nem olyan a gondolkodásom, mint neki, és mert böki a csőrét, hogy felnőttem, és már nem vagyok olyan irányítható, mint kiskoromban. Ez persze mind egyéni probléma, de a társadalmi problémák itt gyökereznek. Ha pl. egy regényben megírnám, anyám miket művel (meg is teszem az érettségi után), akkora port kavarna az anyám-korabeliek körében, amekkorát még nem éltem meg, és mindenki elátkozná a rühes fajtámat, hogy milyen anyaszomorító vagyok… Pedig nem velem van a baj. A meg nem értettség az, ami sokszor állatot csinálhat az emberből. De még sorolhatnám…
És hogy eltekintsünk a cigánytémától (mert nem akarom, hogy veszekdéssé fajuljon ez a kommentezés), még egy fontos kérdés, amire szerintem már tudom is a válaszodat: mit gondolsz a melegekről?
2008. április 9., szerda @ 9:05 de.
Jó, ahogy akarod a napi politikát nem keverjük ide, bár azért a cigánykérdében nagy szerepe van szerintem…(nem mindegy, hogy a mindenkori kormány halat próbál adni, vagy megtanítja az embereket halászni…)
Lány vagy és fiatal, ha kikerülsz majd a “Nagybetűs életbe” szerintem megváltozik majd a gondolkodásod, ennyi idősen én is sokkal empatikusabb voltam.
Azok a cigányok akiknél jártam, ha hiszed ha nem sokkal jobban utálják a cigányokat ,mint pl én, és nem egy ilyen cigánnyal találkoztam , pont azért, mert a sok már elnézést a kifejezésért, de állati szinten lévő cigány miatt a normálisakat is megítélik. Amikor a szüleim falujába cigányokat telepítettek be (akikkel azóta csak a baj van), a legjobban az ott lakó őscigányok tiltakoztak. Na erre varrjál gombot.
Anyukád szerintem az attól fél, hogy egyedül marad. Már ha jól ítélem meg ennyiből.
Utolsó kérdésedre a válasz:
Semmi bajom a homokosokkal (baráti körben is van), ameddig otthon a négy fal között csinálják. Az ő dolguk, hogy mi zajlik a hálószobájukban, de amikor pávatollal a seggükben végigvonulnak Budapesten,akkor legszívesebben napalmot dobnék rájuk. Tudod én sem vonulok fel sehol egy szál semmiben hirdetni a heteroszexuális mivoltomat.
Ilyen válaszra számítottál?
2008. április 9., szerda @ 2:23 du.
Szia!
Igen, egyedül maradhat anyám, ha így folytatja, de ezt magának köszönheti, és igaz nekem is sokkal elnézőbbnek kellene lennem, és ha annyi idős leszek, mint most ő, vagy már nem lesz, akkor biztos utálni fogom magam, hogy ennyire elutasító voltam, de biztos Te is tudod, milyen fájdalmas egy fiatalnak, ha a nyiladozó önállóságát és szabad akaratát meg akarják csorbítani.
Adja Isten, hogy a mostani gondolkodásommal legyen “baj” a fiatalságom miatt!
A melegekre vonatkozó kérdésben más válaszra számítottam, mondjuk valami lekezelőre, de kellemesen csalódtam, köszönöm. Én is meleg vagyok. Most, hogy belegondoltam, kezdem érteni, mire gondolsz, mikor azt írod, hogy a szüleid falujában lévő őscigányok voltak a legellenségesebbek az új cigányokkal. Én is hányást tudnék kapni a felvonulás miatt, egyszerűen lealázó, hogy a melegekből már gyakorlatilag viccet csinálnak, és a nagy “jogkiterjesztés” meg hasonlók mindig abba fulladnak, hogy nevetségessé teszik magukat és más normális melegeket. Ha szétnézek a neten, az összes meleg honlap nyomorék melegszex képekkel van tele, amik (hogy egy korábban már használt szóval fejezzem ki) profanizálják és lealacsonyítják a melegkultúrát, mintha a melegség csak a szexről szólna, de normális meleg oldalt még nem találtam. Akik meg felvonulnak, szerintem nem is azért vonulnak fel, hogy egy jót partizzanak a hozzájuk hasonlókkal, hanem hogy azt mutogassák: ők mások, mint az átlag. De szerintem olyan, hogy átlag, nincs is.
Szép napot!
2008. április 10., csütörtök @ 10:17 de.
Anyukád tudja egyébként, hogy homoszexuális vagy?
Igen pont ez a lényeg, olyan, hogy átlag nincs és ezért undorodom ,amikor a szexualitást kiviszik az utcára,most menjen ki az a tegyük fel 200 ember tüntetni ,aki a kaki szexet szereti?
2008. április 10., csütörtök @ 3:27 du.
Nem, nem tudja. Ő lenne az utolsó, akinek elárulnám. Bár szerintem én ezért nem vagyok más, mint a heretók, de ő ezt sosem értené meg. Kaki szex… júj ez megnevettetett
2008. július 16., szerda @ 6:01 de.
Kedves Andi!
Sajnállak. és sajnálom a történelem tanárodat és a szüleidet is.
Ezt a szvatoplukos maszlagot ha te mint magyar nemzetiségű beveszed, hát sajnállak. A gyereked már magyarul se fog tudni, de az unokád már biztosan nem.
Az a jó, hogy neked már nem kell kivándorolni, mint ahogy gyurcsányapánk nekünk azt javasolta. Te már kinn vagy. Kinn a magyarság testén és szellemén.
Inkább érzek együtt az általad lenézett nyilas-pólós osztály társaiddal.
Szerencsém van, mert az én szlovákiai rokonaim nem úgy gondolkodnak mint te.
És az első kommenthez:
Milyen frankokról beszélsz? Ha itt valamikor is éltek volna itt frankok, hol vannak a régészeti emlékei? Ez csak egy történelmi legenda. Nagy Károly nem is élt, de Európa összes iskolájában mégis tanítják. Ajánlom figyelmedbe a Heribert Ihlinget. Érdekes dolgokat találhatnál nála ebben a témában.
szocsi
2008. július 18., péntek @ 12:08 du.
[…] van akkor, ha nem tudsz itt sem élni, sem halni? Olvasom a blogozz.com egy bloggerét, illetve egy kommentet: iszony […]
2008. július 18., péntek @ 6:41 du.
nem hiszem, hogy heribert ihling egymaga okosabb mint több tucatnyi történelemtudós. a töritanárom meg akkora hungarista, hogy az már fájdalmas, jó haverok lehetnétek.
2008. július 20., vasárnap @ 8:14 de.
Bocs, elírtam a történész nevét, Heribert Illig.
Lyányom, neked tényleg fogalmad sincs arról, mi az a hungarizmus?
Ja, hogy a töri tanárod ezt így tanította?
És még egy: “Az új tudományos nézetek soha nem úgy győzedelmeskedtek, hogy a régi nézeteket vallók belátták a tévedésüket, hanem úgy, hogy a régi nézeteket vallók kihaltak. (Newton) A hosszú út is egyetlen lépéssel kezdődik - de ha elindulni sem akarsz, nem kell számolnod a lépteidet.
Több magyarságot, kevesebb globalizmust kívánok neked! (Bár a személyi feltételek nem nagyon vannak meg, úgy látom. De tudod mit: Lenin mondta, fontold meg: Tanulni, tanulni, tanulni!)
2008. július 20., vasárnap @ 8:15 de.
Bocs, elírtam a történész nevét, Heribert Illig.
Lyányom, neked tényleg fogalmad sincs arról, mi az a hungarizmus?
Ja, hogy a töri tanárod ezt így tanította?
És még egy: Az új tudományos nézetek soha nem úgy győzedelmeskedtek, hogy a régi nézeteket vallók belátták a tévedésüket, hanem úgy, hogy a régi nézeteket vallók kihaltak. (Newton) A hosszú út is egyetlen lépéssel kezdődik - de ha elindulni sem akarsz, nem kell számolnod a lépteidet.
Több magyarságot, kevesebb globalizmust kívánok neked! (Bár a személyi feltételek nem nagyon vannak meg, úgy látom. De tudod mit: Lenin mondta, fontold meg: Tanulni, tanulni, tanulni!)